Je viens de le tester sur une ...
Je viens de le tester sur une séance de street workout, il faisait 5°C et je n'avais pas froid !! Je recommande ! Très confortable aussi
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je viens de le tester sur une séance de street workout, il faisait 5°C et je n'avais pas froid !! Je recommande ! Très confortable aussi
Talla perfecta, largo de piernas adecuado, ni excesivamente ajustado ni muy amplio. Muy cómodo y con muy buena apariencia.
Un peu trop serré à la cheville, pour l'enlever c'est moins facile.
很好
confortable
Bonne qualité
Très confortable
Mon papa est content de mon achat
Se pueden llevar a diario, geniales