Comodi e molto belli da indoss...
Comodi e molto belli da indossare
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Comodi e molto belli da indossare
Buenas relación calidad precio, pero suelta pelusas del interior.
Muy comodos
Bon pantalon
Es justo lo que se espera, un pantalón de deporte largo y cómodo.
Je viens de le tester sur une séance de street workout, il faisait 5°C et je n'avais pas froid !! Je recommande ! Très confortable aussi
Talla perfecta, largo de piernas adecuado, ni excesivamente ajustado ni muy amplio. Muy cómodo y con muy buena apariencia.
Un peu trop serré à la cheville, pour l'enlever c'est moins facile.
很好