Ineens 2 gekocht
Ik heb er ineens 2 gekocht omdat ze zó comfortabel zijn
- Warmte
- Comfort
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ik heb er ineens 2 gekocht omdat ze zó comfortabel zijn
Top
Zeer comfortabel,warm en licht.
Tip top in orde
TEVREDEN
ciepła
O jacheta purtata muuult timp, toamna, iarna, primavara. Material de calitate.
Stylish with hood
I have a 40" chest and ordered large. The hoody fits perfectly, with room for movement underneath. It is quite warm, even with a basic t-shirt underneath, ideal for spring and autumn weather. High quality for the price, as usual from Decathlon.
Une veste épaisse et confortable. Le design et la coupe m'ont de suite plu. Je ne la quitte plus.