Estupendo. Abriga y queda muy ...
Estupendo. Abriga y queda muy bien puesto. Algo ajustado, pero eso es bueno, más caliente.
- Warmte
- Comfort
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Estupendo. Abriga y queda muy bien puesto. Algo ajustado, pero eso es bueno, más caliente.
Bluza bardzo wygodna.
Casaco quente...excelente para o inverno
Bluza ciepła, kolor zielony ciemny z kapturem. Na chłodne dni idealna na wędrówki albo po zakupy, pasuje do czarnych, szarych i niebieskich spodni. Materiał przyjemny w dotyku. Chroni przed chłodem i wiatrem. Polecam
tres chaud je recommande
No pesa y abriga
Super
top
Très bonne veste. C'est incroyable, je n'ai pas froid quand je vais au surgelé de mon travail et pourtant des fois j'attend facile 30 minutes. Super et merci au concepteur de cette veste.
Bonito e confortável.