Voor 2 jaar werkt de fiets..
dramatische fiets. na ongeveer een half jaar gaan de versnellingen zo zwaar dat een kind ze niet kan gebruiken, en zelfs voor een volwassen niet te bedienen. De Decathlon monteur gaf aan dat dit een bekende klacht was en niet te repareren. Na 1 jaar valt regelmatig het ketting eraf. Na 2 jaar is het ketting geheel afgeschreven en de vrijloop stuk,
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Veelzijdigheid
- Gemakkelijk in gebruik

