rahat değil
Tasarım,Frame-Tekerlek,Clips tarzı şeyler mükemmel fakat hiç rahat değil.Ayağımı sıkmamasına rağmen giydikten kısa bir süre sonra ayağımın yan ve arka kısımları ağrımaya başlıyor.
- Pascomfort
- Voetondersteuning
- Makkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

