Verdeling voor 204 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Isolerende fietshandschoenen Windstopper® Gore-Tex Labs
5
Percentage gevuld: 63.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Isolerende fietshandschoenen Windstopper® Gore-Tex Labs
4
Percentage gevuld: 18.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Isolerende fietshandschoenen Windstopper® Gore-Tex Labs
3
Percentage gevuld: 4.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Isolerende fietshandschoenen Windstopper® Gore-Tex Labs
2
Percentage gevuld: 3.9%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Isolerende fietshandschoenen Windstopper® Gore-Tex Labs
1
Percentage gevuld: 8.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Super

Używane w temperaturze do 0 stopni. Chronią jak należy.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Néant

Néant
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Mouloud, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Gant velo

Très bon produit
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Winddicht

Protection hivernale des mains

Gands vraiment chauds très agréables à porter avec une bonne souplesse pour les manipulations des manettes et compatibles écran tactile compteur. Attention par contre, ces gants n'ont pas de renforts pour les chocs.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Demping
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Winddicht

Achetés principalement pour le…

Achetés principalement pour le vélotaf, travaillant de nuit, j'ai fini par les enfiler également pour les sorties Gravel. Agréable à porter et bon ressenti des commandes.
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Demping
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Winddicht
Stephane, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Je recommande ses gants

Je recommande ses gants
  • 5/5 Warmte
  • 3/5 Demping
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Winddicht
Thomas, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Deludente

Ho voluto dare fiducia al marchio e me ne sono pentito in quanto, per quel che mi riguarda, li ho provati con temperature intorno ai 7-10 gradi e le mie mani erano già infreddolite, quando in realtà Shimano promette un range d'applicazione da 0 a 5 gradi. Le cuciture interne sono parecchio fastidiose in quanto si fanno sentire notevolmente sulla
  • 4/5 Winddicht
  • 3/5 Demping
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Warmte

Antwoord van de verkoper

Gentile Fabrizio,

ci rammarica apprendere che la sua esperienza con il prodotto "Guanti isolanti WINDSTOPPER Gore-tex" non abbia soddisfatto le sue aspettative. La sua recensione ci sarà però utile, perché è tramite le esperienze dirette che i clienti hanno con i nostri prodotti, che…

Très bon produit

Très bon produit, utilisé pour du vtt en montagne et de la descente, protège bien contre le froid et a un bon grip sur le guidon
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Winddicht

No son para el invierno

Guantes no aptos para el invierno. Notas el aire y a las 2 horas manos congeladas
  • 2/5 Warmte
  • 2/5 Winddicht
  • 3/5 Demping
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Víctor, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Hola Victor,


Gracias por tu comentario , nos ayuda a mejorar. Anotamos lo que nos comentas para poder mejorar a futuro en el producto. Remontaremos esta información a los jefes de producto para que lo tengan en cuenta . 


Atentamente, el equipo de ciclismo…

Equilibrio entre protección y flexibilidad.

Unos guantes que entregan un buen equilibrio entre la flexibilidad para el manejo de los mandos, y la protección contra el clima y pequeños impactos con ramas, etc...
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Demping
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van de verkoper

Hola Luis Miguel


Queremos Agradecerte mucho tus comentarios y valoraciones sobre los productos adquiridos en nuestras tiendas o a través de nuestra WEB , ya que estos, nos ayudan mucho a mejorar para futuras compras de otros usuarios . 


Te esperamos…