Verdeling voor 2865 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Kindermountainbike EXPL 500 kaki 26" 9-12 jaar
5
Percentage gevuld: 80.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Kindermountainbike EXPL 500 kaki 26" 9-12 jaar
4
Percentage gevuld: 12.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Kindermountainbike EXPL 500 kaki 26" 9-12 jaar
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Kindermountainbike EXPL 500 kaki 26" 9-12 jaar
2
Percentage gevuld: 1.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Kindermountainbike EXPL 500 kaki 26" 9-12 jaar
1
Percentage gevuld: 2.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Goede fiets

Goed om te MTB'en
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Efficiëntie
  • 5/5 Rembediening
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Prima

Lage frame met grote banden, heel handig
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Efficiëntie
  • 4/5 Rembediening
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

zeer goed

degelijke fiets, goede kwaliteit
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Rembediening
  • 5/5 Efficiëntie
Deborah, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen
  • 5/5 Efficiëntie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Rembediening
Jeroen, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Claudine

Heel tevreden
  • 5/5 Efficiëntie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Rembediening
Claudine, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Niet geschikt om echt te mountainbiken

Versnellingen kraken zeer snel. Blijkt dat het de rollementen van het wiel zijn. Na minder dan 3 maanden al een nieuw wiel gevraagd en wel gekregen. Nu iets meer dan een jaar verder, hetzelfde probleem. Als ik de lagers inspuit is het kraken weer voor een tijdje opgelost, maar als je ziet hoe de cassette beweegt bij het ronddraaien van het wiel. D
  • 2/5 Efficiëntie
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 3/5 Rembediening
Davies, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

…….

………….
  • 4/5 Rembediening
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
Alberta, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Fiets

Waren heel goed vooruit geholpen
  • 5/5 Efficiëntie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Rembediening

Antwoord van de verkoper

Beste Paulo


Bedankt voor het schrijven van je review. We zijn blij dat we u vorige week naar tevredenheid hebben geholpen… we hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.

Tot snel in onze winkel.



Sportieve…

Top

Kind blij mama blij 😂
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Efficiëntie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Claudia, BelgiëGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Beste Claudia


Bedankt voor het schrijven van je review. Heel veel plezier met de fiets gewenst.

Hopelijk tot binnenkort in onze winkel.




Sportieve groet.


SABRINA…

slecht gemonteerd bij online bestelling

Deze fiets heb ik online besteld daar deze in de nabije winkels niet beschikbaar. Spijtig genoeg zal ik met de geleverde fiets toch nog altijd naar een fysieke winkel moeten alvorens deze deftig rijdt. Het wiel schuurt tegen de rem en piept hierdoor tijdens het rijden. Dit zelfde wiel is ook niet recht dus moet gerecht worden zodat het mooi draait.

    Antwoord van de verkoper

    Beste Davy,


    Bedankt voor je feedback.

    Jammer te horen dat je deze negatieve ervaring hebt gehad, hopelijk is de fiets nu helemaal functioneel en kan jij of je kind hier verder van grenieten!


    Sportieve groeten


    Mattias