Goede fiets
Goed om te MTB'en
- Gemakkelijk in gebruik
- Efficiëntie
- Rembediening
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Goed om te MTB'en
Lage frame met grote banden, heel handig
degelijke fiets, goede kwaliteit
Geen opmerkingen
Heel tevreden
Versnellingen kraken zeer snel. Blijkt dat het de rollementen van het wiel zijn. Na minder dan 3 maanden al een nieuw wiel gevraagd en wel gekregen. Nu iets meer dan een jaar verder, hetzelfde probleem. Als ik de lagers inspuit is het kraken weer voor een tijdje opgelost, maar als je ziet hoe de cassette beweegt bij het ronddraaien van het wiel. D
………….
Waren heel goed vooruit geholpen
Beste Paulo
Bedankt voor het schrijven van je review. We zijn blij dat we u vorige week naar tevredenheid hebben geholpen… we hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.
Tot snel in onze winkel.
Sportieve…
Kind blij mama blij 😂
Beste Claudia
Bedankt voor het schrijven van je review. Heel veel plezier met de fiets gewenst.
Hopelijk tot binnenkort in onze winkel.
Sportieve groet.
SABRINA…
Deze fiets heb ik online besteld daar deze in de nabije winkels niet beschikbaar. Spijtig genoeg zal ik met de geleverde fiets toch nog altijd naar een fysieke winkel moeten alvorens deze deftig rijdt. Het wiel schuurt tegen de rem en piept hierdoor tijdens het rijden. Dit zelfde wiel is ook niet recht dus moet gerecht worden zodat het mooi draait.
Beste Davy,
Bedankt voor je feedback.
Jammer te horen dat je deze negatieve ervaring hebt gehad, hopelijk is de fiets nu helemaal functioneel en kan jij of je kind hier verder van grenieten!
Sportieve groeten