Goede
Heel goed
- Efficiëntie
- Gemakkelijk in gebruik
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Heel goed
good bike for kids, satisfied..my son using daily for school
.
Aanrader
Beste Anneke,
Bedankt voor het schrijven van je review.
Dat is heel leuk om te lezen.
Alvast veel plezier ermee toegewenst & hopelijk tot binnenkort.
Sportieve Groet
Decathlon Maasmechelen
Stefania
goed
Top.
Mooie fiets
De pedalen zaten los toen we de fiets kregen. Best gevaarlijk. Zeker de fiets goed na kijken of alles vast zit.
La niña está encantada con ella
Vadi İstanbul'dan ürünü aldık. Arabaya yükledik. Uskumruköy'e götürdük. Fren arızası nedeniyle birkaç hafta sonra tekrar arabaya yükledik. Uskumruköy'den Vadi İstanbul'a servise götürdük. Evet hatalı deyip düzelttiklerini söylediler. Aynı hata (fren tutmaması ve aşırı ses) devam ediyor. Şimdi tekrar getir bakalım diyorlar. Kaç kere devam edecek bu