Cadeau d'anniversaire
Mon fils l'adore il l'avait réparé et en est très content
Il a 10 ans 1m32
- Gemakkelijk in gebruik
- Efficiëntie
- Rembediening
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Preparation (assembly, clamping, adjustment)
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Mon fils l'adore il l'avait réparé et en est très content
Il a 10 ans 1m32
Perfecto calidad precio
Bicicleta de gran diseño. Buen producto,sencillo.
Colores muy vivos.
Trop beau conseils pour le choix du vélo 🚲 , performant à conseiller vraiment à mon entourage
Rapport qualité/prix et assurance d'avoir un SAV!
Mon petit fils est ravi de son vélo
Bardzo lekki , kolor piękny , córka zadowolona
Buena bici para transición de niños a adultos, calidad precio geniales
super
udany zakup, córka zadowolona.