Un très bon produit…
Un très bon produit qui tient le froid comme pas deux...
- Isothermisch
- Gemakkelijk in gebruik
- Compactheid
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Un très bon produit qui tient le froid comme pas deux...
Ottimo in tutto, utilissima
Glacière de très bonne facture, bonne contenance, efficace. Je recommande ce produit .
Ras
Belle glacière
Used this on a 10 hour car trip to France. Used ice packs and the items were all still cold. Inflates and deflates easily, goes down to around 2/3 of the inflated size. Really happy with it and sure it will come in handy for camping next year
per la prima volta in tanti anni di mare, ho bevuto acqua e bibite freschissime a qualunque ora e con qualsiasi temperatura esterna. Comodo da usare e leggero ma resistente. unica pecca: manca una maniglia corta per portarla a mano, va messa per forza a tracolla
Très agréablement surpris par cette glacière qui conserve les produits bien frais pendant pratiquement 2 jours. En plus elle est compactable ce qui est très pratique si elle est à moitié pleine.
Non potevo trovare di meglio..eccellente
Molto capiente fa bene il suo lavoro