Gelir gelmez içerisine 2 adet ...
Gelir gelmez içerisine 2 adet buz aküsü koyup 14 saat bekletip test ettim. Gayet güzel soğuk tutuyor. Yalnız tek handikapı: Ürünü internet üzerinden satın aldığım için, bana iade edilmiş ürün yollamışlardı. Gelen ürünün kendi kutusu yoktu ve üzerine kendi lastikleri ile sarılmıştı. Ürünün içerisinde de birtakım leke izleri gördüm. Bunun dışında
- Isothermisch
- Compactheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
