Verdeling voor 480 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
5
Percentage gevuld: 87.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
4
Percentage gevuld: 9.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
3
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
2
Percentage gevuld: 0.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Mega, mama bardzo zadowolona :...

Mega, mama bardzo zadowolona :-) bardzo wygodne!
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Hiking sandals

    Comfortable to wear
    • 5/5 Demping
    • 5/5 Pascomfort
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Megan Loh, MaleisiëGeverifieerde koper8m geleden

    Sandal

    Comfortable
    • 4/5 Demping
    • 4/5 Grip
    • 4/5 Pascomfort
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    las mejores sandalias que he t...

    las mejores sandalias que he tenido en años. Es como si no llevarás nada. super cómodas y se nota nada más ponerlas. Las he llevado todo el verano . Siempre tengo problemas con las piernas por la obesidad y estas han sido una maravilla.
    • 5/5 Demping
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Pascomfort
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

          attention chaussures très frag...

          attention chaussures très fragiles, deux semaines de marche et le tissu du dessus s'est déchiré
          • 4/5 Demping
          • 4/5 Grip
          • 4/5 Pascomfort
          • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          Chantal , FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

          me probé todas las sandalias d...

          me probé todas las sandalias de la tienda, no eran muy bonitas para mi gusto pero eran como ir descalza en un suelo amortiguado , las he llevado casi todo el verano, son transpirables, soy talla 37 ..pero me va mejor 38 en este modelo.
          • 5/5 Demping
          • 5/5 Grip
          • 5/5 Pascomfort
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding