Verdeling voor 480 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
5
Percentage gevuld: 87.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
4
Percentage gevuld: 9.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
3
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
2
Percentage gevuld: 0.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Lichte wandelsandalen voor dames NH900 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

很好看,穿着了一整个夏天,日常通勤没问题

很好看,穿着了一整个夏天,日常通勤没问题

    comfortable

    comfortable
    • 5/5 Demping
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Pascomfort
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Anynomous, SingaporeGeverifieerde koper9m geleden

    很棒一双鞋,超好穿

    很棒一双鞋,超好穿

      喜欢

      喜欢

          Perfectas

          las he usado todo el verano, porque son comodisimas y estan como nuevas.
          • 5/5 Demping
          • 5/5 Grip
          • 5/5 Pascomfort
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 3/5 Look / Design

          Very comfortable shoes and it’...

          Very comfortable shoes and it’s light also
          • 5/5 Demping
          • 5/5 Grip
          • 5/5 Pascomfort
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Juan, SingaporeGeverifieerde koper9m geleden

          Excellent !!

          Superbes sandales, confortables et bon rapport qualité/ prix. Je randonne avec (pour des randonnées non techniques).
          • 5/5 Demping
          • 5/5 Grip
          • 5/5 Pascomfort
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Amélie, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

          鞋子看着一般般,但是很舒服,下雨天也不怕啦

          鞋子看着一般般,但是很舒服,下雨天也不怕啦

            嘿嘿,台风天之前逛到,试一下鞋底蛮舒服的,第二天打台风穿上逛...

            嘿嘿,台风天之前逛到,试一下鞋底蛮舒服的,第二天打台风穿上逛了一天动物园!爱了这双鞋