好
好
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
好
Très très bien chaud et léger
Bardzo dobry skład, fajnie się nosi, jest cieplo
Polecam. Jedyna bandana, która mi nie zjeżdża i utrzymuje się na swoim miejscu.
Nog niet gebruikt buiten, maar blijft eindelijk eens zitten. De meeste zakken af, of moet steeds over je oren heen trekken. Hij is soepel, klein, dus handig om mee te nemen en voelt lekker warm aan. Blijft prima op zn plek zitten.
Idealne na bieganie przy +5*C
čelenka opravdu krásná
W sam raz na zimowy trekking
Super opadł, bardzo wygodna , aczkolwiek wilgotna daje trochę zapach mokrego psa :)
Wir haben schon mehrere dieser Stirnbänder und sind sehr Zufrieden damit.