polecam dobry material
polecam dobry material
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
polecam dobry material
bardzo wygodne
Fajna jakość, wygodne
bardzo spoko spodenki do noszenia na co dzień
Solidne krótkie spodnie z miłego w dotyku materiału. Malo rozciągliwe w pasie jeśli ktoś ma większy brzuch.
Great value
Parfait
Zelo mehek in lahek material.
Short très agréable en molleton pour le printemps, pour le sport ou pour tous les jours
Très agréable à porter, très bonne qualité pour un petit prix