Très joli bonnet, bonne…
Très joli bonnet, bonne facture, enfin du made in France !
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très joli bonnet, bonne facture, enfin du made in France !
Velmi příjemná a teplá, nosíme ji s manželem oba
Sıcak tutuyor ve rahat. Renklerine bayıldım. Siyah beyaz benim favori rengim. Tasarımı harika.
Recomendo
Tiene buen costura gorda y fuerte. Se nota que tiene calidad. Da calor
RAS
tres beau bonnet bien chaud
Bon bonnet, resistant chaud et esthétique, je recommande à 100%.
Ciepła, wygodna i bardzo ładna czapka
Choix de la pratique beaucoup trop compliqué