Bello e caldo, rispetto al cla...
Bello e caldo, rispetto al classico FISHERMAN ha un popmpon ed è doppio strato.
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bello e caldo, rispetto al classico FISHERMAN ha un popmpon ed è doppio strato.
Joli produit
Muchas gracias por su catálogo productos
Apporte la chaleur nécessaire, ne gratte pas, jolies couleurs
De foarte bună calitate,le folosesc de vreo 3 săptămâni și sunt foarte mulțumită .Recomand!!
Se siete alla ricerca di un cappello per sciare o fare snowboard che vi tenga al caldo. Questo fa al caso vostro !!
Protegge dal freddo, ottima manifattura
Odpowiednia i ciepła
Çok memnun kaldım
Produs de calitate, o căciulă călduroasă.