Parfait il est joli et léger, ...
Parfait il est joli et léger, il ne marque pas la sueur.
- Irritatiewerend
- Vochtregulatie
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait il est joli et léger, il ne marque pas la sueur.
Tenue chaude et respirante, je l'utilise pour le running et la marche c'est parfait.
Mäkké a príjemné na nosenie
adorei! muito adequada para corrida
parfait pour la mi saison
severek kullanıyorum
Beau chandail avec tissu doux et résistant. J’ai pris une taille plus grande.
ottima vestibilità
już któraś z kolei bardzo polecam