Verdeling voor 538 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
5
Percentage gevuld: 77.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
4
Percentage gevuld: 16.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
3
Percentage gevuld: 3.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
2
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

bien

produit conforme aux attentes
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Irritatiewerend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Vochtregulatie
ALEXANDRE, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Ottima maglia termica.

Ottima maglia termica.
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Irritatiewerend
Silvia, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Chaud et agréable

Le tee-shirt est relativement chaud, ce qui m'a permis de courir même avec des températures négatives. Je n'ai pas tendance à transpirer beaucoup donc rien à dire pour moi à ce niveau.
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Irritatiewerend
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Vochtregulatie
Léa, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

top

top
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Irritatiewerend

Tiens chaud

Fais le job pour ne pas avoir froid quand on part courir en hiver
    Elisabeth, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Great Top

    I am a size 10 so I bought a M and it is a very nice fit. I tucked it into my leggings as recommended and it was very comfortable while running.

      à conseiller

      je recommande ce produit, le bémol selon moi est que si l'on transpire avec, on attrape froid assez vite, autrement il taille super, et est parfait pour l'hiver
        Pauline, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

        Très agréable à porter…

        Très agréable à porter et joli look. Tiens bien au chaud
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Irritatiewerend
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Vochtregulatie
        Dominique, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

        Très bien mais un peu cher

        Tiens chaud et est respirant. à utiliser à moins de 5/7 degrés. Par contre, le haut n'est pas très beau, et un peu cher.
        • 5/5 Vochtregulatie
        • 5/5 Warmte
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Irritatiewerend
        Blandine, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

        Bien

        Tiens chaud comme prévu, même si je préférais les anciens modèles
        • 5/5 Vochtregulatie
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Irritatiewerend
        Morgane, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden