Verdeling voor 164 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Poeder voor isotone sportdrank ISO+ neutraal 650 g
5
Percentage gevuld: 68.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Poeder voor isotone sportdrank ISO+ neutraal 650 g
4
Percentage gevuld: 18.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Poeder voor isotone sportdrank ISO+ neutraal 650 g
3
Percentage gevuld: 9.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Poeder voor isotone sportdrank ISO+ neutraal 650 g
2
Percentage gevuld: 1.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Poeder voor isotone sportdrank ISO+ neutraal 650 g
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Super produit par contre le sy...

Super produit par contre le système de dosage avec le bouchon est totalement à revoir. Il faut remplir à raz le doseur. Mais à cause de la forme de ce dernier, il faut être minutieux pour ne pas en mettre à coté. Puis pour le transverser dans des flasques running de D4, la largeur du bouchon est plus large que celle de la flasque. Il faut passer pa
  • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
  • 5/5 Energiewaarde
  • 1/5 Look / Design
  • 5/5 Vermindert vermoeidheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Côme, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Bardzo fajny produkt o neutral...

Bardzo fajny produkt o neutralnym smaku.

    Packing was secured and wrap w...

    Packing was secured and wrap with cotton string tape to prevent thieving, product price was affordable compared to other brands, display image always match with the product, suitable for Malaysian Citizen to join into sport community.
    • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
    • 5/5 Energiewaarde
    • 5/5 Vermindert vermoeidheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Il migliore, senza sapore otti...

    Il migliore, senza sapore ottimo per la camel bag.

    • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
    • 5/5 Energiewaarde
    • 5/5 Vermindert vermoeidheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    sofia, ItaliëGeverifieerde koper11m geleden

    Enfin une boisson isotonique sans goût

    Je cherchais cela depuis longtemps, ravi qu'un produit à goût neutre existe!
      Bruno M, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

      Produit qui à l'air efficace s...

      Produit qui à l'air efficace sur les longues sorties de plus de 4 heures !
      • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
      • 5/5 Energiewaarde
      • 5/5 Vermindert vermoeidheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      José, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

      Très bien, efficace, goût moin...

      Très bien, efficace, goût moins fort et moins sucré que les versions aromatisées, donc bien plus supportable sur les longues distances.
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
      • 5/5 Energiewaarde
      • 5/5 Vermindert vermoeidheid
      • 5/5 Look / Design

      Bizonyos orvosi vizsgálatok el...

      Bizonyos orvosi vizsgálatok elvégzése miatt volt szükségem erre a termékre. Eddig még soha nem fogyasztottam még hasonló terméket sem. Mindazok a problémák amik előtte jelentkeztek, ennek az italpornak a hatására megszüntek. Igazán hálás vagyok.
      • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
      • 4/5 Energiewaarde
      • 4/5 Vermindert vermoeidheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Katalin, HongarijeGeverifieerde koper11m geleden

      Pas mal, moins chimique que le...

      Pas mal, moins chimique que les goûts orange
      Dommage qu'il n'existe pas un plus gros conditionnement
      • 5/5 Look / Design
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Vermindert vermoeidheid
      • 5/5 Vereenvoudigt hydratatie
      • 5/5 Energiewaarde
      François Xavier, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

      Vraiment parfait

      C’est devenu mon isotonique préféré. Le goût est légèrement sucré sans goût chimique comme les autres (citron, orange) donc c’est très agréable et pas écœurant.
        Flavian M, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden