Te klein voor over andere broek
Ik heb bij decathlon vaak L of XL: deze broek gaat niet groter dan L dus die geprobeerd. Die is inderdaad te klein, vooral als je de regenbroek over een andere broek aan wilt doen. En met een regenbroek wil je dat altijd. De heuphoogte is ook niet zo hoog als ik had gehoopt, dat is een persoonlijk dingetje. Gekocht voor het hiken vanwege de dunne
- Compactheid
- Lichtgewicht

