Tres bien je recommande😊
Tres bien je recommande😊
- Waterdichtheid
- Lichtgewicht
- Compactheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Tres bien je recommande😊
Bonjour Caroline,
Nous sommes ravis de savoir que la qualité de nos articles et plus particulièrement ce pantalon imperméable de pluie vous ai donné satisfaction.
Nous serions heureux de vous compter parmi la communauté du magasin pour continuer à vous informer et à…
Provato in una giornata molto piovosa, che dire :perfettii Hanno riparato in modo eccellente. Leggeri.
Très bien, super léger, idéal avec un collant thermique pour affronter les matinées ou journées fraîches pour vos balades
Kerékpárral járok munkába, ahhoz használom. Esőben, hidegben is nagyon jó. Bármilyen nadrág fölé kényelmes. A térdhajlat gumírozása miatt inkább leveszem a cipőt felhúzáskor a nadrág kímélése miatt (cipővel ezen a részek kissé szűkös). A test páráját átereszti, 30 perces úton nem izzadok bele. Klassz! (Még nem mostam, nem tudom, hogy azután mennyir
uzun zamandır su geçirmez pantolon arayışındaydım. diğer markalara göre fiyatı uygun ve su geçirmezlik değeri de fena değil. ben hafif yağmurda 40 dk'lık koşuda deneyebildim iyiydi ama yoğun yağmurda nasıl olur bilmem. bir de ben sıcaklamamak için tek başına giydim dizlerimin arkasını tahriş etti içine birşey giymeden giymemek lazım
Yağmurda deneme fırsatım oldu gerçekten güzel bir ürün tavsiye ederim.
narychlo jsem potřebovala sehnat nepromokavé kalhoty za přijatelnou cenu. A Vám se to povedlo. V Tatrách, kde pršelo celý den a sněžilo, když jsme přecházeli hřebenovku perfektně padly a nepropustily ani kapičku. Děkuji Verča
J’ai utilisé ce pantalon en vue d’une randonnée qui s’annonçait pluvieuse. Il est parfait. Aucun problème sur l’étanchéité et s’oublie rapidement. On a un peu chaud avec mais reste respirant donc agréable. Je n’ai pas encore eu l’occasion de le tester en trail ou même footing sous la pluie mais je suis sûre que ça ira. J’ai pris ma taille
Pantalon imperméable avec un très bon ratio prix/qualité !
Prachtige lichtgewicht regenbroek, handige ritsen, zit echt lekker! Vandaag getest en helaas voelde ik na een paar minuten al dat de broek bij de knieën niet waterdicht is. Misschien een fabrieksfout? Ik wil de broek graag aanbevelen!
Hi Marjolein,
Excuses voor mijn late reactie, deze review is er even tussendoor geglipt. Ik ben even gaan rondvragen en met 10.000 Schmerber zou je inderdaad mogen verwachten dat een regenbroek flink wat regen kan hebben en dat deze niet binnen een paar minuten water doorlaat.…