Des supers patins
Ma fille est ravie.
Les paris sont confortables et les roulements de très bonne qualité.
Je recommande.
- Pascomfort
- Glijkwaliteit
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ma fille est ravie.
Les paris sont confortables et les roulements de très bonne qualité.
Je recommande.
Very comfortable
Super !
Son super cómodos de muy buena calidad me encantaron, de hecho mi hija también se compró al igual que mi esposo 🛼🛼❤️👌
Mia figlia non può farne a meno, ottimo per design e comodità
Mia figlia non può farne a meno, ottimo design e comodità
Super
Comprei para oferecer à minha filha e ela adorou.
Excelente
Parfait et de qualité ma fille adore