Wielbiam
Jestem bardzo zadowolona. Ładne, wygodne
- Pascomfort
- Glijkwaliteit
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Jestem bardzo zadowolona. Ładne, wygodne
I am so much loving my roller skates. Very comfortable and I would recommend to any one, very stylist too.
Top je m'éclate
5*
Wygląd i wygoda. Córka (12lat) zadowolona.
Perfette per la mia piccola pattinatrice. Comode, pattinata scorrevole e freno super aderente
Patins à roulettes de bonne qualité, confortables et abordables.
Petite fille ravie de ce cadeau
Patines bien en general, falta variedad de colores
bardzo fajne kolory, są dobre córka nie narzeka