Verdeling voor 25 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Schoenen- en handschoenendroger
5
Percentage gevuld: 60%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Schoenen- en handschoenendroger
4
Percentage gevuld: 12%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Schoenen- en handschoenendroger
3
Percentage gevuld: 8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Schoenen- en handschoenendroger
2
Percentage gevuld: 16%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Schoenen- en handschoenendroger
1
Percentage gevuld: 4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

RAS

RAS
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Droogtijd
Frederic, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Słaby produkt

Żeby buty wyschły, ta suszarka musiałaby działać całą noc. Wieje zimnym powietrzem, więc efektywność jest niska. Zwracam produkt.
  • 2/5 Droogtijd
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van de verkoper

Szanowna Pani Danuto,

przykro mi, że podany produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Ta suszarka dedykowana jest do rękawic i nie używa ciepłego powietrza w celu osuszania butów. Zachęcam do udania się do najbliższego sklepu Decathlon, aby pracownik rozpatrzył ewentualną reklamację lub…

Testé sur mes basket…

Testé sur mes basket et chaussures de ski, le séchage est assez rapide, à peine 2 heures pour les chaussures de ski. Très bon produit que j utilise avec une batterie externe sur usb
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Cédric, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Presne co som hladal

Super susic, hladal som presne takyto co fuka studeny vzduch a nie horuci ako ostatne susice. Velmi dobra cena, je to male, spratne a na to, ze to ma ventilatory aj tiche.
  • 5/5 Droogtijd
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Vysoušeč bot

Používán kratce Fouká studeny vzduch snad je to správně Boty vždy suche celkem rychle Využívám dětem do holinek a i dětských bot Vysoušeč je poměrně velký ale vleze se