Verdeling voor 3462 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Siliconen badmuts Tria zwart
5
Percentage gevuld: 76%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Siliconen badmuts Tria zwart
4
Percentage gevuld: 14.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Siliconen badmuts Tria zwart
3
Percentage gevuld: 4.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Siliconen badmuts Tria zwart
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Siliconen badmuts Tria zwart
1
Percentage gevuld: 3.1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

가성비 갑~~

좋아요 다진 그말만 가능
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
바람따라, Zuid-KoreaGeverifieerde koper1w geleden

Nice

Very giod
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
cedric, FilipijnenGeverifieerde koper1w geleden

Great product

Great product
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Bhupendra, IndiaGeverifieerde koper1w geleden

1 büyük 1 küçük

8- 10 yaşlarında 2 kızım için aldım bir kızımın saçları dalgalı ve daha yoğun ona küçük kalıyor ama diğer kızıma tam uydu.
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

ok

ok
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Muy bueno, no entra agua

Muy bueno, no entra agua

    Super técnico

    Excelente calidad
    • 5/5 Stabiliteit
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Felipe, ColombiaGeverifieerde koper1w geleden

    Bonnet de bain

    Bonnet utilisé 2 fois. Pas facile à mettre . Laisse passer un peu d eau.
    • 3/5 Stabiliteit
    • 3/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Jacqueline, FrankrijkGeverifieerde koper1w geleden

    много е красива

    много хубава шапка, но не става за дълга коса
    • 5/5 Stabiliteit
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    olcsó de jó

    olcsó de jó