много е красива
много хубава шапка, но не става за дълга коса
- Stabiliteit
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
много хубава шапка, но не става за дълга коса
olcsó de jó
tek beden ancak yetişkin olarak bana uymadı oğlum kullanacak. biraz daha büyük bedeni olsa iyi olurdu.
Deseni oldukça hoş
daha önce de kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün tavsiye ederim
Confortable
Funcional, no es complicado para poner y muy cómodo. Hasta el momento todo bien
İyi
excelente artigo cumpre o que promete
Zwykły czepek. Zobaczymy jak z trwałością. Cena odpowiednia.