Angenehm zu tragen
Angenehm zu tragen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Angenehm zu tragen
Ok.
Ciepłe, super dopasowujące się do dłoni, idealne na narty.
Parfait tant pas le design que par l'efficacité, facile à enlever et mettre
Super !
Très belle couleur
Très bon rapport qualité/prix. Idéal pour le ski
Comodi e caldi. Buona soluzione.
Polecam
Polecam
Mein Sohn hat die Handschuhe für diese Sportferien ausgesucht. Er liebt sie und sagt es wären die besten Handschuhe die er je hatte. Das Band für um das Handgelenk ist sehr dienlich.