Verdeling voor 1853 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Skihandschoenen voor volwassenen warm GL500 groen
5
Percentage gevuld: 80.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Skihandschoenen voor volwassenen warm GL500 groen
4
Percentage gevuld: 13.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Skihandschoenen voor volwassenen warm GL500 groen
3
Percentage gevuld: 2.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Skihandschoenen voor volwassenen warm GL500 groen
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Skihandschoenen voor volwassenen warm GL500 groen
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Not very warm. Daughter compla...

Not very warm. Daughter complain all ski holiday if cold hand even with silk liners
  • 1/5 Warmte
  • 2/5 Waterdicht
  • 3/5 Slijtvastheid
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Gannon, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper5m geleden

厚实防风

厚实防风

    Caldi e comodi

    Caldi e comodi
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdicht
    • 5/5 Slijtvastheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      Bardzo dobre

      Polecam. Ciepłe
      • 4/5 Warmte
      • 5/5 Waterdicht
      • 4/5 Slijtvastheid
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 3/5 Look / Design

      Perfectos

      Perfectos
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdicht
      • 5/5 Slijtvastheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Ricardo, SpanjeGeverifieerde koper5m geleden

        Das Innenfutter löst sich raus!

        Für‘s Skifahren sind die Handschuhe ungeeignet. Wenn die Hände verschwitzt sind, zieht sich das Innenfutter der Finger mit heraus und man kann den Handschuh nicht wieder anziehen. Sehr ärgerlich! Daher bewerte ich die weiteren Faktoren nicht. Wir haben im Skigebiet dann andere Handschuhe gekauft.
          Till, DuitslandGeverifieerde koper5m geleden

          Antwoord van de verkoper

          Hallo Till,
          vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, die Skihandschuhe zu bewerten. Wir bedauern sehr, dass du unzufrieden mit der Qualität bist. Das darf natürlich nicht passieren und entspricht nicht unserem Standard. Wir nehmen uns dein Feedback zu Herzen und geben es umgehend an…

          Chaud mais jusqu'à un certain ...

          Chaud mais jusqu'à un certain point. J'ai eu un peu froid au mains par une température inférieure à moins 5° avec du vent
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Look / Design
          • 4/5 Slijtvastheid
          • 4/5 Waterdicht
          • 4/5 Warmte
          Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

          很暖很舒服

          很暖很舒服,真的買對了
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterdicht
          • 5/5 Slijtvastheid
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design