Verdeling voor 757 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
5
Percentage gevuld: 64.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
4
Percentage gevuld: 19.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
3
Percentage gevuld: 6.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
2
Percentage gevuld: 3.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
1
Percentage gevuld: 6.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bonne prise en main…

Bonne prise en main pratique pour courir et la tenir dans la paume de la main
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
Franck, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Franck.

Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis .

Au plaisir de vous revoir bientôt en magasin.

Bonne journée.

Sportivement.


Guillaume vendeur fitness musculation

Je l’utilise 3/semaine, j’en…

Je l’utilise 3/semaine, j’en suis très contente. C’est juste difficile de nettoyer l’embout et le contenant surtout quand j’ai mis du jus de fruit.
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
Astrid, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

le bouchon n est…

le bouchon n est pas pratique du tout et il n y a pas de capuchon pour protéger (pas hygiénique) vraiment déçu par rapport au prix
  • 4/5 Vermogen
  • 4/5 Beperkt smaak en geur
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1/5 Makkelijk te openen en sluiten
Delphine, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Delphine,


Merci pour votre avis sur la flasque 250ML extrudée.


Le bouchon comporte un système de verrouillage on/off par simple rotation de la tétine. Cela permet d'éviter les fuites quand on appuie dessus par inadvertance.


Pour la…

Odeur et goût

Un mauvais goût et une odeur chimique persistants même après plusieurs lavages. Dommage, la prise en main était bonne .
  • 5/5 Vermogen
  • 1/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
David, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Très bien pour les petites soifs

Je ne bois pas pour les sorties de - de 10kms, donc je commence à m'hydrater avec une petite gourde. Avantages : Petite, pas encombrante, souple, facile à boire quand elle est pleine Inconvénients : Quand on arrive à la fin, il est difficile d'aspirer (impossible à finir si elle est dans une veste d'hydratation) Et si on fait rentrer le l'ai
  • 4/5 Vermogen
  • 4/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
Elodie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bon produit pas de…

Bon produit pas de goût de plastique
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Makkelijk te openen en sluiten
Steeve, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Après une vingtaine d'utilisation,…

Après une vingtaine d'utilisation, le goût de plastique est toujours present
  • 4/5 Vermogen
  • 1/5 Beperkt smaak en geur
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
STEPHANIE, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Stéphanie,


Merci pour votre retour sur la flasque 250ML extrudée.


Nous avons développé ce produit avec un composant plastique spécifique qui se veut théoriquement (tests en laboratoire à l'appui) sans goût et sans odeur...je suis donc sincèrement désolé…

super pratique et léger

pratique et léger , le plus c'est que c'est facile de les sécher, top 👍
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
Damien, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Drinken gaat niet

Hoe krijg ik hier wat uit?
  • 1/5 Makkelijk te openen en sluiten

Antwoord van de verkoper

Hi Edwin,


Bedankt voor je review! Als er echt geen water uit de soft flask komt, dan lijkt mij dit een productiefout.

Vandaar dat ik je aanraad om bij een van onze winkels lang te gaan om deze te ruilen en/of er samen met een medewerker naar te kijken.

Ik heb…

Kupak

Arra mi a jó megoldás, h a szopóka rész tiszta maradjon? Viszed zsebben/kézben/táskában a futásig és utána veszed a szádba.... Nekem hiányzik egy kupak
  • 3/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Vermogen
  • 3/5 Makkelijk te openen en sluiten

Antwoord van de verkoper

Kedves János!


Köszönjük szépen, hogy időt szakítottál arra, hogy megosztottad tapasztalataidat a termékkel kapcsolatban. Nagyon boldogok vagyunk, hogy örömödet leled a termékben.


Szeretnélek tájékoztatni, hogy sikerült egyeztetnem a futás sport országos…