Verdeling voor 258 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Stadsfiets Elops 120 laag frame beige
5
Percentage gevuld: 68.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Stadsfiets Elops 120 laag frame beige
4
Percentage gevuld: 19.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Stadsfiets Elops 120 laag frame beige
3
Percentage gevuld: 3.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Stadsfiets Elops 120 laag frame beige
2
Percentage gevuld: 2.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Stadsfiets Elops 120 laag frame beige
1
Percentage gevuld: 6.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Rien à dire comme d'habitude

Au top décathlon
  • 5/5 Fietsveiligheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Preparation (assembly, clamping, adjustment)
Sylvain, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

La bici è solida e pesante (fo...

La bici è solida e pesante (forse troppo pesante). Ma è ben fatta e comoda.
    Matteo, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Roule tous les jours depuis 2019

    Vélo fiable et durable. Ma femme l'utilise tous les jours depuis 2019 et le laisse dormir dehors. Nous avons changé la chaîne et la roue libre cette année. C'est reparti pour 5 ans sans souci.
    • 4/5 Fietsveiligheid
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Preparation (assembly, clamping, adjustment)

    per quanto riguarda il servizi...

    per quanto riguarda il servizio della Decatlon pessimo, ho acquistato in negozio e mi hanno dato na data, poi hanno spostato la data 2 volte, ma mi arrivavano delle mail che dovevo affrettarmi a ritirare la bici che non arrivava. per quanto riguarda il prodotto bella da vedere, ma ho sempre avuto problemi con il cambio che scatta e cambia da solo.
    • 3/5 Comfort
    • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 3/5 Fietsveiligheid
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Antwoord van de verkoper

    Buongiorno Renzo,

    grazie per aver recensito il prodotto Bici città ELOPS 120 telaio basso azzurra.

    Siamo spiacenti per l'accaduto in merito ai tempi di consegna e per le comunicazioni ricevuto.

    Per quanto riguarda il prodotto, la invito a recarsi presso il laboratorio…

    Très bon produit...pour les…

    Très bon produit...pour les balades ,et trajet travail .
    • 4/5 Fietsveiligheid
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Comfort
    • 5/5 Preparation (assembly, clamping, adjustment)
    Nathalie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Vélo relativement lourd, pour…

    Vélo relativement lourd, pour une femme pas très grande et de petite corpulence. Manque de conseils de la part du vendeur. Et mauvais réglage des freins : trop serrés sur la jante !
    • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 4/5 Fietsveiligheid
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Comfort
    Isabelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Naprosto dostačující pro senio...

    Naprosto dostačující pro seniora
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Comfort
    • 5/5 Fietsveiligheid
    Milan, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

    Polecam

    Bardo wygodny rower

      Thank you

      Thank you
      • 5/5 Comfort
      • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 3/5 Fietsveiligheid
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      Nagyon jó kerékpár elérhető áron

      Nagyon szeretem ezt a kerékpárt. Minden megvan benne, amire nekem a városban (és néha terepen) szükségem van. A váltó gyorsan, megbízhatóan működik. A dinamós lámpák nagyon praktikusak, nekem fontos volt, hogy ne kelljen elemekkel, töltéssel szórakozni. Kényelmes a nyereg is. A kényelemre azért adtam “csak” 4 csillagot, mert a kormányt kicsit

        Antwoord van de verkoper

        Kedves Edina!


        Hálásan köszönjük, hogy időt szenteltél arra, hogy értékelted termékünket, megosztottad velünk véleményedet és tapasztalataidat. Örömmel vettük tudomásul, hogy az általad vásárolt termék kielégíti az igényeidet.


        További szép napot…