très bon produit et facile d'u...
très bon produit et facile d'utilisation
- Comfort
- Gemakkelijk in gebruik
- Fietsveiligheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Preparation (assembly, clamping, adjustment)
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
très bon produit et facile d'utilisation
Ottima bici
Hij fietst lekker, maar er is in feite 1 designfout: de rem van het achterwiel zit te laag, dus bij herfstweer komen er takjes en modder tussen de remblokjes en de band en daardoor remt de fiets minder goed. Maar dat is het enige probleem. Verder een heerlijke fiets.
bon vélo de ville
la béquille est un peu en arrière ce qui fragilise la tenue du vélo
Mi bici nueva esta perfecta.
Commessi molto competenti simpatici , e molto educati
Super produit pour la ville
Velo servie qu’une fois… roue avant qui crève. Retour chez décathlon qui me répare le tout… Retour nickel le lendemain roue HS
tres bien
J'ai acheté ce vélo pour aller au travail, tous les jours, en traversant la ville. Sans prétention, il me rend service quotidiennement, confortablement, simplement et assurément. Ça me va très bien ! Merci.