Verdeling voor 232 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Stevige rubberlaarzen voor dames 520 bruin
5
Percentage gevuld: 72.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Stevige rubberlaarzen voor dames 520 bruin
4
Percentage gevuld: 15.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Stevige rubberlaarzen voor dames 520 bruin
3
Percentage gevuld: 4.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Stevige rubberlaarzen voor dames 520 bruin
2
Percentage gevuld: 3.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Stevige rubberlaarzen voor dames 520 bruin
1
Percentage gevuld: 3.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bon rapport qualité/prix

C'est la deuxième fois que j'achète ces bottes, la première paire m'a tenu 2 ans pour un usage quasi quotidien (écurie + champs + balades en forêt). Je trouve le rapport qualité/prix plutôt bon et surtout j'y suis mieux que dans celle de marque qui coutent plus cher! Et très appréciable je les trouve très antidérapantes. Je recommande +++
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Sophie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Cool pour Promener le…

Cool pour Promener le chien
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 4/5 Anatomisch ontwerp
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Jean Francois, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Super Gummistiefel

Ich hatte bisher immer Probleme mit Gummistiefeln. Sie kommen beim Spaziergang mit dem Hund im Wald fast täglich zum Einsatz. Zweimal im Jahr durfte ich dann neue kaufen. Diese haben nicht nur ein tolles Profil und sind sehr bequem, sie halten auch echt was aus. Ich war letztens bei Freunden auf der Baustelle (Haus wird saniert) und dort haben sie
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Voetondersteuning
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Lucy, DuitslandGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Hallo Lucy,


Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, die Gummistiefel 520 zu bewerten! Es freut uns sehr, dass dich die Gummistiefel überzeugen konnten! Kennst du bereits unsere Hundesport-Kategorie? Viel Spaß beim Stöbern unter…

Idéale pour la chasse…

Idéale pour la chasse et des promenades en campagne
  • 4/5 Bestand tegen wild
  • 4/5 Anatomisch ontwerp
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Corinne, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

botte conforme a ce…

botte conforme a ce que je voulais
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Touche girly sympa pour…

Touche girly sympa pour ce genre de bottes, le caoutchouc est épais et parait résistant, à suivre sur la durée
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Alexandra, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Après 4 ans d'utilisation

Super qualité, après bientôt 4 ans d'utilisation (randonnées en forêt, jardinage, champignons, pêche...) Et plusieurs centaines de km parcourus : Une qualité exceptionnelle, très bonne résistance aux ronces, super confort (aucunes ampoules même aux premières utilisations),
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Botas

Pena não ter encontrado na secção de homens o 38 igual, mas servem na mesma...
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
JOAO PAULO AFONSO, PortugalGeverifieerde koper2j geleden

Je suis agricultrice et…

Je suis agricultrice et je suis très content avec mes bottes.
  • 5/5 Bestand tegen wild
  • 5/5 Anatomisch ontwerp
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Susan, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Susan,


Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis sur ce produit.

Nous sommes ravis de savoir que ce produits convient à votre utilisation.

Nous espérons vous revoir si vous avez de nouveaux besoins lors de vos futurs achats.


En…

Ravie

Acheté pour ma femme.elle est ravie. Utilisation marche et chasse Très agréable et confortable elle se sent comme dans des chaussons
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Jérôme, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Jérôme,


Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis sur ce produit.

Nous sommes ravis de savoir que ce produits convient à votre utilisation.

Nous espérons vous revoir si vous avez de nouveaux besoins lors de vos futurs achats.


En…