Verdeling voor 464 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Teenslippers voor dames Porto raffia beige
5
Percentage gevuld: 79.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Teenslippers voor dames Porto raffia beige
4
Percentage gevuld: 16.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Teenslippers voor dames Porto raffia beige
3
Percentage gevuld: 2.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Teenslippers voor dames Porto raffia beige
2
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Teenslippers voor dames Porto raffia beige
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

fajne klapki

wygodne
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Cómodas

Cómodas
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Ricardo, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Ras

Ras
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Romain, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

confortable

confortable
  • 4/5 Pascomfort
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Könnyű

Tartós
    Hajnalka, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

    Repito compra porque van genial

    Es la segunda vez q compro este modelo porque se ajustan al pie, no duele entre los dedos, la suela es cómoda y encima tiene un diseño bonito. Esperemos q sigan vendiéndola en decathlon para el próximo año repetir de nuevo!!
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Maribel, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

    tong

    Au top. J'ai passé toutes mes vacances avec aux pieds. L'entre-doigts en tissu très agréable ainsi que le côté molletonné de la semelle. Comme sur un nuage.
    • 5/5 Pascomfort
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Női papucs

    Nagyon kényelmes.
      Lilla, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

      Jolies, agréables à porter,mais…

      Jolies, agréables à porter,mais s'usent vite
      • 5/5 Pascomfort
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Christine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Super

      Super
      • 4/5 Pascomfort
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Angélique, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden