C’est ma troisième paire et to...
C’est ma troisième paire et toujours aussi ravie
- Grip
- Demping
- Voetondersteuning
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
C’est ma troisième paire et toujours aussi ravie
Tenisky su spolahlive, maju dobry grip - nesmykaju sa a su pohodlne aj na asfalte. Vnutri maju aj klenbu, co je dobre pre chodidlo.
Un peu raide à la marche... manque un peu de souplesse.
bardzo wygodne. super podeszwa
非常喜歡此款鞋子的包覆性,步伐提升速度時,鞋子的包覆性可以很安心的在登山步道穿梭。
zadowolony jestem z produktu. sprawdza się w terenie
Confortable
ótimos ténis, qualidade preço
Elégedett vagyok.
C'est ma deuxième paire. Je les trouve très confortables, faciles à enfiler, très stables et bon accroche.
J' ai fait 3-4 sorties de marche nordique sur des sentiers de trail.