Zeer tevreden zeer goede grip...
Zeer tevreden zeer goede grip en zitten zeer goed.
- Pascomfort
- Ademend vermogen
- Grip
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Zeer tevreden zeer goede grip en zitten zeer goed.
Zitten goed en lopen zacht!
Ik gebruik de schoenen al een 2-tal maand voor een 3-tal loopjes per week. De demping is matig voor de mix tussen trail en asfalt. Boswegjes, modder- en grindpaden zijn geen probleem voor de grip van de zolen, maar het is soms opletten met verharde stukken als het geregend heeft want dan kunnen de zolen gaan glijden. Is een goede basisschoen voor
Muy cómodas y gran relación calidad precio
Tecniche e con un rapporto qualita prezzo buono
Bastante confortáveis e resistentes.
Merita 300 lei promo, cusăturile nu sunt finisate bine dar sa rezolvat...
A peine 2 mois et l avant de la chaussure se décolle.....
Je ne conseille pas ce modèle.
muy cómodas y se agarran bien
Butów używam do szybkich trekkingów w cięższym terenie. Dobra amortyzacja i przyczepność. Szybko schną, chociaż w upale trochę przegrzewają stopę, ale może to nie ta liga.