usati per la Lapponia con temp...
usati per la Lapponia con temperature intorno ai -20, durano forse 1 ora e sono tiepidi
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
usati per la Lapponia con temperature intorno ai -20, durano forse 1 ora e sono tiepidi
Parfait
These have been brilliant, got me through a winter of cold bike rides keeping my feet warm for 6hours. I have reynaulds so this has been a game changer for me.
Chauffe bien et longtemps.
J’utilise ces chaufferettes chaque hiver pour aller travailler dans la prairie de ma jument.
Finis les orteils gelés !
Imprescindible para niños
Buono
Les chaufferettes me permettent de ne pas avoir les pieds froids pendant minimum 4/5h heures.
Indispensable au Canada l’hiver donc top
Mi sono sempre trovato bene con questi scaldini, mantengono il calore per diverse ore. Li utilizzo soprattutto in bici.