Verdeling voor 1043 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Voetwarmers 30 stuks
5
Percentage gevuld: 77.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Voetwarmers 30 stuks
4
Percentage gevuld: 14.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Voetwarmers 30 stuks
3
Percentage gevuld: 3.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Voetwarmers 30 stuks
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Voetwarmers 30 stuks
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Ottimi scaldini. raggiungono l...

Ottimi scaldini. raggiungono la temperatura in breve tempo e la mantengono per diverse ore.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

ras fait le taf

ras fait le taf
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Julien, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Caldo per sciare

Ottimi per scaldarsi durante le sciate

    Utilisé pour de longs trajets ...

    Utilisé pour de longs trajets à moto en période hivernale : parfait pour cet usage
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Lili, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Acquistate causa freddo in uff...

    Acquistate causa freddo in ufficio ogni anno. Finalmente un'ottima soluzione! Tengono caldo e non fanno sudare i piedi. Il beneficio dura in maniera intensa per circa 4 ore
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Da non comprare

    Da non comprare
    • 1/5 Warmte
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 2/5 Look / Design

    Antwoord van de verkoper

    Buongiorno Marco, mi scuso per la risposta tardiva e la ringrazio per aver deciso di condividere con noi la sua opinione. Grazie alle risalite dei nostri clienti lavoriamo in continuazione per migliorarci, ogni giorno, sempre di più. Sono dispiaciuta che i nostri scaldini piedi x 30 non siano…

    Los dedos, el eterno problema,...

    Los dedos, el eterno problema, tanto en pies y manos. Para bicicleta!
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Miguel Santiago, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

    Nous a accompagné pour les mai...

    Nous a accompagné pour les mains et les pieds tout l'hiver : une famille de 4, en ski de piste et ski de fond surtout. Point en plus pour polyvalence !
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Marion, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    suivre les instructions

    il faut bien suivre les instructions qui demandent d'attendre 10 minutes avant de les mettre dans la chaussure sinon ça ne chauffe pas assez. et parfois je trouve qu'elles chauffent un peu trop mais globalement je suis satisfaite
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
    Olivier, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Indispensable en montagne

    Équipement indispensable au ski quand je pars à la journée. Je n'utilise pas toute la surface autocollante mais juste un tiers au niveau des orteils. C'est plus facile à décoller dans le fond de mes chaussures de ski. chaleur indispensable quand orteils gelés !!!
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    Nicolas, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden