Muy practicos para esquí, se p...
Muy practicos para esquí, se pueden usar tambien en el empeine por fuera del calcetin si te molestan en la planta
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muy practicos para esquí, se pueden usar tambien en el empeine por fuera del calcetin si te molestan en la planta
Il faut bien lire la notice , mais bien chaude
Muy necesario en países de mucho frio
très bien
Mi hanno aiutato a giocare a calcio in inverno.
utilisées en Laponie, entre -20 et -30 degrés lors de diverses sorties. Simple et efficace !
Πολύ εύκολο στη χρήση με αρκετά καλή διάρκεια. Όντως σε ζεστάνει όταν βρίσκεσαι σε υπερβολικό κρύο. Δοκιμάστηκε στην Λαπωνία στους -22 βαθμούς κελσίου.
exactement ce qu'il faut
Hiermee kom ik mijn winterse tocht wel door.
Alleen wel bovenop de voet (sok) ipv onder de voet (zoals voorheen de Wedze voetwarmers).
Vorig jaar werkte ze top in mijn skischoenen. Dit jaar gaan ze minder lang mee (max 3-4h) en zouden ze onder je voeten moeten wat echt drukpijn aan mijn voetbed opleverde. Op je sokken in plaats van eronder werkt nog steeds en is misschien op langere termijn ook nog warmer.
Maar voor
Mij mogen ze echt iets aanpassen waardoor ze wel 6-8h