Queda muy bonita. Es un tallaj...
Queda muy bonita. Es un tallaje algo grande. He comprado dos tallas menos
- Comfort
- Sneldrogend
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Queda muy bonita. Es un tallaje algo grande. He comprado dos tallas menos
Produit conforme
De bonne qualité
Colori sympa, confortable, bien taillé, facile à entretenir
look sympa, féminin, facile à laver, vite sec
Parfait pour marche, randonnée. Ne colle pas lors d'une séance intensive.
Tres agréable à porter ,et design à mon goût
Ne tient pas chaud
Couleur sympa
Joli, transpirant, fluide, léger
À avoir dans son sac à doc
Leger
Taille bien
Agréable a porter