Buena camiseta, me encanta el ...
Buena camiseta, me encanta el color y el tejido, y lo mejor , el detalle bordado.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Buena camiseta, me encanta el color y el tejido, y lo mejor , el detalle bordado.
Me encanta la camiseta, sienta genial, y es polivalente, tanto para ir al monte , como para usarla a diario e ir comoda
Super matière et très agréable à porter
Top du top agréable ainsi que tout les autres couleurs ils sont tous topissime.
Léger et agréable à porter
molto carina
Foarte usor, placut la purtat, respirabil
trés leger à porter facile d'entretien séchage rapide
t-shirt léger idéal par beau temps
Kényelmes