Parfait
Très agréable à porter, il tient chaud et évacue bien la transpiration
- Ademend vermogen
- Warmte
- Ventilatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très agréable à porter, il tient chaud et évacue bien la transpiration
creo que el producto cumple con lo necesario, y beneficio calidad precio es bueno y aparte tiene buen diseño, recomendable
idealny na trening
idealny na trening
Vraiment de très bonne qualité Et très confortable merci
πολύ καλό
a ce prix la on peut s'attendre a devoir faire des concessions ou a être déçu. Ni l'un ni l'autre pour moi.
Bardzo polecam
Na chłodniejsze dni - praktyczne rękawiczki bez palców - dobrze odprowadza pot i szybko schnie
Leggera e confortevole