Super comfortabele broek
Zit heerlijk, stof is zacht en ik vind het prettig dat er elastiek gevoerd zit in de broekspijpen. Zit erg comfortabel, makkelijk wassen en gewoon op rek drogen
Moet wel want ik draag em bijna dagelijks 😁
- Zachtheid
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

