Verdeling voor 582 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
5
Percentage gevuld: 90%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
4
Percentage gevuld: 7.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
3
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterafstotende wandelbroek voor dames SH500 Ventil groen
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Nagyon kényelmes,meleg.

Nagyon kényelmes,meleg.
    Manyi, HongarijeGeverifieerde koper5m geleden

      Parfait

      Pratique avec ses poches, il a un joli tombé, tient relativement chaud (mis par des températures négatives), et tient toutes ses promesses. J’en achèterais certainement un deuxième
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterafstotend
      • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Véronique, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

      Très agréable à porter

      Bien chaud et confortable.
      • 5/5 Warmte
      • 4/5 Waterafstotend
      • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design

      显腿长,穿着修身不臃肿,很满意

      显腿长,穿着修身不臃肿,很满意

        Satisfaite du pantalon, très b...

        Satisfaite du pantalon, très bon rapport qualité prix
        • 4/5 Warmte
        • 4/5 Waterafstotend
        • 4/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design
        STEPHANIE, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

          Wygoda i komfort

          Dobrze dopasowane, niekrępujące ruchów i jednocześnie ciepłe. Idealne na szlak w zimny, mroźny i wietrzny dzień. Jestem zmarzluchem i było mi w nich komfortowo, pomimo dość srogich warunków (mróz i miejscami b. silny wiatr).
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterafstotend
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design

          Chaud et confortable

          Chaud et confortable
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterafstotend
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          Sandra, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

          Ciepłe wygodne spodnie, sprawd...

          Ciepłe wygodne spodnie, sprawdziły się przy wietrznych zimowych wędrówkach w górach. W przypadku głębokiego śniegu potrzebne byłyby stuptuty, ponieważ spodnie nie posiadają ściągacza na nogawce jedynie zaczep do sznurówek.
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Waterafstotend
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design