Mooi dresign
Leuke kleur, past geweldig en warm. Ook goed voor wandelen.
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Leuke kleur, past geweldig en warm. Ook goed voor wandelen.
Warme botjes, blijven goed zitten tijdens het wandelen. Ik gebruik ze als stallaarzen.
Zeer comfortabel om te dragen.
Nog niet getest op waterdichtheid.
Spatwater dichtheid is deze schoen zeker al maar in echte tegen nog niet getest maar warme voeten heb ik zeker wel
Dag Neko,
dank je voor uw review en beoordeling van onze producten. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over uw waterdichte sneewschoenen.
Met sportieve groeten
Eşime aldım çok güzel sivak tutuyor tavsiye ederim
Très bien
boa relação preço-qualidade excelente artigo para inverno a minha esposa adora estar botas
非常保暖
Super! Chaudes et confortables