Verdeling voor 648 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen met rits voor sneeuwwandelen NH100 zwart
5
Percentage gevuld: 82.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen met rits voor sneeuwwandelen NH100 zwart
4
Percentage gevuld: 10.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen met rits voor sneeuwwandelen NH100 zwart
3
Percentage gevuld: 4.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen met rits voor sneeuwwandelen NH100 zwart
2
Percentage gevuld: 1.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen met rits voor sneeuwwandelen NH100 zwart
1
Percentage gevuld: 2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Comodi e caldi

Da usare sia sulle piste che la sera per uscire sulla neve ,comodi e caldi
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Umberto, ItaliëGeverifieerde koper5m geleden

Sú super

Sú super
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Jozef , SlowakijeGeverifieerde koper5m geleden

Su aliyor

Üç gün kullandım karda su çekmeye başladı
  • 1/5 Waterdichtheid
  • 3/5 Warmte

Antwoord van de verkoper

Merhaba sporsever,

Deneyiminizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Yaşadığınız durum adına üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.

NH100 High kar botu; karlı zeminlerde günlük kullanım ve kısa süreli yürüyüşler için tasarlanmış, su geçirmez membranlı bir modeldir. Ürünlerimiz su…

雪地可用,保暖很好

雪地可用,保暖很好

    主打一个性价比,而且穿着舒适

    主打一个性价比,而且穿着舒适

        Avis mitigé Bottes NH100

        Taille non adapté, il faut prendre deux tailles au-dessus pour être bien dedans .
        La semelle n’est pas confortable.
        • 3/5 Grip
        • 3/5 Waterdichtheid
        • 3/5 Warmte
        • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 3/5 Look / Design
        Xavier, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

        Antwoord van de verkoper

        Bonjour,

        Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis.

        Je suis sincèrement navré de lire que votre expérience avec nos chaussures n'est pas à la hauteur de vos attentes, notamment concernant le taillant et le confort de la semelle.

        Sur nos modèles de randonnée…

        Ottimi i piedi restano caldi e...

        Ottimi i piedi restano caldi e non entra acqua sulla neve
        • 5/5 Grip
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design

        Muy comodas

        Muy comodas

          Ya las he comprado anteriormen...

          Ya las he comprado anteriormente. Buena relación calidad precio. Calientes y cómodas. Hacen muy bien su función
          • 4/5 Grip
          • 5/5 Waterdichtheid
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Look / Design