Warme jas
Zeer tevreden van deze jas.
- Waterdichtheid
- Warmte
- Ademend vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Zeer tevreden van deze jas.
Love it
Het is een goede waterdichte en warme jas maar eenmaal je er in hebt gezweet blijft de zweetgeur hangen. Wassen is moeilijk omwille van de gebruikte voering.
В целом не плохая куртка . Но не теплая . Качество хорошее.
Ok
Warme skijas geen kou gehad en toch vertrokken met -10 dus zeer tevreden
Beste Stefan,
Bedankt voor uw recensie, wij zijn tevreden dat onze product naar uw verwachting voldoet!
Met sportieve groeten,
Team Decathlon Coolsingel
Heel lichte jas-lekker warm en waterdicht en oogt ook nog eens heel mooi
Bevalt erg goed. Fijne materialen en warm.
goede warme jas, die je droog houd in de regen maar niet zwaar weeft
aan te bevelen