Heel mooie botjes voor ons meisje
Onze dochter was meteen weg van deze botjes.
Ze wacht niet op de sneeuw maar draagt ze dagelijks.
Een minpuntje is de kleur, we moeten ze regelmatig poetsen maar dit lukt vrij goed met dit materiaal.
De zool lijkt wel vrij glad te zijn. Bij de recente vorst waren we op het ijs geweest en mijn wandelschoenen gaven betere grip dan deze
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

