Verdeling voor 308 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
5
Percentage gevuld: 87.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
4
Percentage gevuld: 10.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
3
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme fleece jas voor wandelen dames Regatta Razia blauw
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Excellente veste Bien taillée

À la fois bien taillée mais aussi très douce, je conseille cette veste !

    polaire incroyable, fermeture éclair tranchante

    La qualité de la polaire elle même est géniale, super chaude et confortable. C'est dommage que la fermeture éclair soit aussi tranchante : je me griffe en permanence avec le zip central ou celui des poches.

      Parfait avec port de la lunettes

      même

        Taille bien

        Super chaud

          TRES BIEN

          Chaude et confortable !

            TRES CHAUDE BELLE COUPE

            Pour moi la meilleure polaire des modèles proposés par décathlon : Très chaude, épaisse et bien cintrée à la taille Excellent rapport qualité prix Des polaires a 120€ chez Decathlon sont beaucoup moins chaudes !!

              Veste polaire

              Veste polaire avec une bonne coupe, qui tient chaud, correspondante à mes attentes.

                Veste

                Très belle veste chaude

                  Chaud

                  Pull très chaud et confortable

                    Veste chaude

                    Parfait très chaud